Produs/Serviciu

Descoperiți cele mai frecvente întrebări în Monitorizarea vehiculelor

Cui se adresează geolocalizarea pentru afaceri?

Din momentul în care o companie este confruntată cu o problemă de administrare a flotei auto, oricare ar fi tipul de vehicul, ea poate să se echipeze în mod eficient cu un sistem de geolocalizare.

Astfel, principalul atu al senzorilor de geolocalizare pentru afaceri este că ei permit colectarea de date în timp real pentru fiecare vehicul. Aceste date vor privi în mod firesc calculul rutelor si kilometrii parcurși, dar și consumul de carburant, timpul de staționare și chiar stilul de condus al șoferilor.

După activitatea companiei, geolocalizarea și obținerea datelor pot ,de asemenea, să aducă noi metode de optimizare a activității cotidiene și de gestionare a acesteia. Există o gamă de software care oferă servicii standard privind traseele și kilometrajul, dar furnizorii de sisteme de geolocalizare pentru afaceri au dezvoltat o gamă de oferte specifice adaptate diverselor industrii.

În construcții, geolocalizarea vehiculelor de companie va permite mai ales:

  • Urmărirea activității fiecărui salariat conform legii,
  • Identificarea unei utilizări abuzive a vehiculelor sau a utilajelor,
  • Prevenirea furturilor și îmbunătățirea siguranței transporturilor,
  • Optimizarea rutelor.

Aceste avantaje se regăsesc în orice sector în care sunt frecvente traseele profesionale sau pentru a garanta siguranța mărfurilor transportate.

Pentru companie, geolocalizarea permite o urmărire a datelor, o mai bună monitorizare administrativă, un control al cheltuielilor mai riguros și o urmărire optimizată a fiecărui vehicul al flotei.

În alte sectoare, ca spre exemplu cel al taxiurilor, este posibilă transmiterea datelor de poziționare a vehiculului către utilizator. Aceasta se poate întâmpla și în cazul serviciilor de livrare, permițând astfel utilizatorului să știe unde i se află coletul și când va fi livrat.

Pentru ambulanțe, pentru muncitori care se deplasează pentru a realiza diverse  operațiuni servicii de  întreținere sau de livrare la domiciliu, ofertele de geolocalizare pentru afaceri permit obținerea de date prețioase pentru analiza activității cotidiene per vehicul, pentru controlul cheltuielilor și pentru urmărirea întreținerii fiecărui vehicul.

În cele din urmă, aceste sisteme permit și administrarea resurselor umane corespunzătoare, în meserii în care conduita este un important factor de stres. Pentru companii, geolocalizarea mașinilor permite astfel să se meargă mai departe în termeni de calitate a serviciilor și performanță.

Aflați mai multe în Monitorizarea vehiculelor :

Produs/Serviciu - întrebări frecvente :

Pentru mai multe informații în Monitorizarea vehiculelor găsiți ghidul nostru de cumpărare